مالم جبہ ریزارٹ کی بندش نے سیاحوں کو مایوس کردیا

سکی ریزورٹ کے ترجمان نے رابطہ کرنے پر بتایا کہ ریزورٹ میں تمام تفریحی سرگرمیاں چار ماہ قبل اس وقت بند کر دی گئی تھیں جب کچھ لوگوں نے پولیس کی موجودگی میں ریزورٹ کے سکیورٹی اہلکاروں پر حملہ کیا اور انٹری چیک پوسٹ کو توڑ دیا

سوات(زما سوات ڈاٹ کام )مالم جبہ کی سیر کرنے والے سیاحوں کا کہنا ہے کہ وہ سکی ریزورٹ میں چیئر لفٹ، سکینگ اور دیگر سہولیات کی بندش سے مایوس ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ انہوں نے مالم جبہ کا دورہ کیا تاکہ چیئر لفٹ اور زپ لائن میں سواری سے لطف اندوز ہو سکیں اور سکینگ دیکھیں، لیکن سکی ریزورٹ کو بند پا کر مایوسی ہوئی۔

سکی ریزورٹ کے ترجمان نے رابطہ کرنے پر بتایا کہ ریزورٹ میں تمام تفریحی سرگرمیاں چار ماہ قبل اس وقت بند کر دی گئی تھیں جب کچھ لوگوں نے پولیس کی موجودگی میں ریزورٹ کے سکیورٹی اہلکاروں پر حملہ کیا اور انٹری چیک پوسٹ کو توڑ دیا۔

"ہر موسم سرما میں ہم سفید برف پر چیئر لفٹ کی سواری اور ارد گرد کے مناظر سے لطف اندوز ہونے کے لیے مالم جبہ جاتے ہیں۔ پچھلے سال بھی ہم نے زپ لائن کی سواری کا لطف اٹھایا تھا لیکن اس سال نہ صرف چیئر لفٹ کا کام کیا گیا ہے بلکہ زپ لائن بھی بند کر دی گئی ہے”۔ پشاور کے ایک سیاح ارشد خان نے کہا۔

سیاحوں کا کہنا تھا کہ اگرچہ انہوں نے مالم جبہ میں برف باری کا لطف اٹھایا لیکن انہیں اسکیٹنگ اور دیگر سرگرمیوں کا حقیقی مزہ نہیں ملا۔

کراچی کی ایک سیاح اریبہ احمد نے بتایا کہ گزشتہ سال ہم نے نیوز چینلز پر برف سے متعلق مختلف سرگرمیاں دیکھی تھیں جن میں اسکیئنگ، اسنو ٹیوبنگ، آئس اسکیٹنگ اور چیئر لفٹ کی سواری شامل تھی لیکن جب ہم یہاں پہنچے تو انہیں دیکھ کر حیران رہ گئے۔ بند.

 انہوں نے مزید کہا کہ ’’سوار کرنا میرا خواب تھا اور میں اسے یہاں مالم جبہ میں پورا کرنا چاہتی تھی لیکن یہ میرا خواب ہی رہا کیونکہ سکی ریزورٹ کی انتظامیہ نے اسے روک دیا ہے‘‘۔

سیاحوں کا کہنا تھا کہ اور بھی کئی سیاحتی مقامات ہیں جہاں شدید برف باری ہوتی ہے لیکن وہ برف باری سے متعلق تفریحی سرگرمیوں کے لیے مالم جبہ جاتے تھے۔

لاہور سے آنے والے ایک سیاح محمد عمر کا کہنا تھا کہ زیادہ تر سیاح برف پر چیئر لفٹ اور زپ لائن کی سواری سے لطف اندوز ہونے کے لیے یہاں آتے ہیں لیکن اس سال یہ تمام سرگرمیاں دستیاب نہیں ہیں، اس لیے ہم واپس جانے پر دلبرداشتہ ہیں۔

کچھ سیاحوں کا کہنا ہے کہ مالم جبہ سکی ریزورٹ ہر سال قومی اور بین الاقوامی سکی چیمپئن شپ کی میزبانی کرتا ہے لیکن اس سال سکی ریزورٹ میں سکینگ کا کوئی نام و نشان نہیں ہے۔

( خبر جاری ہے )

ملتی جلتی خبریں
Comments
Loading...